Logo con las siglas del Partido Socialista Obrero Español.
Cuadrado rojo con letras PSOE en blanco. Símbolo del partido. Cuadrado rojo con un puño y una rosa en blanco.

Secciones
Servicios

Agenda para una recuperación justa

Empleo con derechos

Compromiso con la ciencia

Nuestra propuesta de reforma constitucional

inscribete para votar

ALCALÀ DE XIVERT - ALCOSSEBRE

Joan Ronchera demana la dimissió de l’alcalde del PP en Alcalà de Xivert-Alcossebre per les mentides en relació a la gestió de l’educació de 0 a 3 anys

El portaveu socialista ha formulat, en el plenari extraordinari demanat pel PSPV-PSOE i Compromís, una sèrie de preguntes que no han obtingut resposta.
05/07/21
  • Del·licious
  • Meneame
  • Facebook
  • Twitter
  • GoogleBookMarks
  • Imprime
  • Comparte
Votar:

Votar:

El portaveu del Grup Municipal Socialista de l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert-Alcossebre, Joan Ronchera, demana la dimissió de l’alcalde del Partit Popular de la localitat, Francisco Juan, per la “gran quantitat de mentides” que s’han anat traslladant a la ciutadania en la gestió de l’educació de 0 a 3 anys en la localitat. Ronchera ha sol·licitat esta renúncia en un plenari extraordinari especial per a debatre este tema on s’ha formulat una bateria de preguntes a l’equip de govern i “no hem obtingut cap resposta al respecte, per la qual cosa deduïm que no poden desmentir les mentides que s’han anat dient fins a arribar ací”.

En el plenari extraordinari convocat per petició de PSPV-PSOE i Compromís s’ha efectuat una bateria de preguntes consensuades entre els dos grups per tal d’aclarir la situació de l’aula de 2-3 anys de la Mola i de l’Escola Infantil de 0 a 3 anys d’Alcossebre. Ronchera lamenta que “el major responsable polític municipal, que és l’alcalde, en este tema ha estat amagat i ens consta que ni ha acudit a la guarderia i no va anar a la reunió informativa en un tema tan delicat i important. El màxim responsable polític ha estat amagat perquè allí no anava a rebre aplaudiments” i afegix que “l’alcalde no ha rendit comptes de la gestió nefasta, ha mentit, ha canviat de criteris constantment i ha deixat en una situació d’indefensió i angoixa a les famílies i a la gestió del centre”.

Per tots estos motius, des del PSPV-PSOE, expliquen que “es poden cometre errors i es poden demanar disculpes, però la ineficàcia, la indolència, la mala gestió i els efectes dolents no s’han de perdonar. S’ha de dirimir responsabilitats polítiques per este caos i falta de respecte a la ciutadania que no pot eixir gratis. Sabem que per aritmètica no és possible, però per responsabilitat i per dignitat, ens veiem obligats a demanar la dimissió de l’alcalde Francisco Juan per tota esta mala gestió”.

 


 

Joan Ronchera pide la dimisión del alcalde del PP en Alcalà de Xivert-Alcossebre por las mentiras en relación a la gestión de la educación de 0 a 3 años

El portavoz socialista ha formulado, en el plenario extraordinario pedido por el PSPV-PSOE y Compromís, una serie de preguntas que no han obtenido respondida

El portavoz del Grupo Municipal Socialista del Ayuntamiento de Alcalà de Xivert-Alcossebre, Joan Ronchera, pide la dimisión del alcalde del Partido Popular de la localidad, Francisco Juan, por la “gran cantidad de mentiras” que se han ido trasladando a la ciudadanía en relación a la gestión de la educación de 0 a 3 años en la localidad. Ronchera ha solicitado esta renuncia en un plenario extraordinario especial para debatir este tema donde se ha formulado una batería de preguntas al equipo de gobierno y “no hemos obtenido ninguna respuesta al respeto, por lo que deducimos que no pueden desmentir las mentiras que se han ido diciendo hasta llegar aquí”.

En el plenario extraordinario convocado por petición de PSPV-PSOE y Compromís se ha efectuado una batería de preguntas consensuadas entre los dos grupos para aclarar la situación del aula de 2-3 años de la Mola y de la Escuela Infantil de 0 a 3 años de Alcossebre. Ronchera lamenta que “el mayor responsable político municipal, que es el alcalde, en este tema se ha escondido y nos consta que ni ha acudido a la guardería y tampoco fue a la reunión informativa en un tema tan delicado e importante. El máximo responsable político se ha escondido porque allí no iba a recibir aplausos” y añade que “el alcalde no ha rendido cuentas de la gestión nefasta, ha mentido, ha cambiado de criterios constantemente y ha dejado en una situación de indefensión y angustia a las familias y a la gestión del centro”.

Por todos estos motivos, desde el PSPV-PSOE, explican que “se pueden cometer errores y se pueden pedir disculpas, pero la ineficacia, la indolencia, la mala gestión y los efectos dañinos no se tienen que perdonar. Se tiene que dirimir responsabilidades políticas por este caos y falta de respecto a la ciudadanía que no puede salir gratis. Sabemos que por aritmética no es posible, pero por responsabilidad y por dignidad, nos vemos obligados a pedir la dimisión del alcalde Francisco Juan por toda esta mala gestión”.

 



Otras Noticias

PONÈCIA MARC 40 CONGRÉS FEDERAL. 15/09/21

El PSPV-PSOE de la província de Castelló proposa 25 esmenes sobre economia i ocupació per a incloure en la ponència marc del 40 Congrés Federal

Entre les aportacions destaca tindre en compte les dificultats del sector tauleller per a canviar la dependència de fonts energètiques no renovables.

FACTURA ELÈCTRICA. 14/09/21

Renau (PSPV-PSOE) afirma que amb el Fons Nacional per a la Sostenibilitat del Sistema Elèctric es rebaixarà la factura de tots els consumidors

El vicesecretari del PSPV-PSOE de la província de Castelló i portaveu d'Energia en el Congrés recorda que el govern ja ha rebaixat l'IVA i ha suspés l'impost a la producció elèctrica.

Ernest Blanch: “El Fondo de Cooperación es una historia de éxito frente al modelo del PP de clientelismo y arbitrariedad”

· El portavoz socialista de Gobernación y Administración Local en Les Corts Valencianes, Ernest Blanch, se pregunta “si la apuesta del PP de Alicante por el plan ‘Más Cerca’ quiere decir que están ‘Má...

barrafooter

w3cPSOE - CEF © Ferraz, 70. Madrid. Tel. 91 582 04 44 infopsoe@psoe.es
AVISO LEGAL Optimizado a 1024 x 800 píxeles | Mapa Web | Contacto
POLITICA DE PRIVACIDAD

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Youtube
  • Flickr
  • SoundCloud