Logo con las siglas del Partido Socialista Obrero Español.
Cuadrado rojo con letras PSOE en blanco. Símbolo del partido. Cuadrado rojo con un puño y una rosa en blanco.

Secciones
Servicios

Agenda para una recuperación justa

Empleo con derechos

Compromiso con la ciencia

Nuestra propuesta de reforma constitucional

inscribete para votar

ONDA

Asensio Blaya denuncia l’abandonament dels camins rurals d’Onda i la deixadesa de l’equip de govern del PP

El regidor socialista critica el mal estat de la pràctica totalitat dels camins rurals “més en esta època de l’any en el que estan molt transitats”
28/06/21
  • Del·licious
  • Meneame
  • Facebook
  • Twitter
  • GoogleBookMarks
  • Imprime
  • Comparte
Votar:

Votar:

El regidor del Grup Municipal Socialista de l’Ajuntament d’Onda, Asensio Blaya, ha criticat l’abandonament dels camins rurals de la localitat i la deixadesa de l’equip de govern del Partit Popular i l’alcaldessa Carmina Ballester. Blaya indica que “estes vies han d’estar cuidades durant tot l’any, però més si cap en estos mesos d’estiu en el que són molt transitades, ja que moltes onderes i onders es desplacen a les seues ‘casetes’ per a passar l’estiu”.

El Grup Municipal Socialista ha recollit una gran quantitat de queixes de la ciutadania, ja que les brosses ocupen bona part del camí i això resulta molt molest i perillós per a la gent que transita per estos vials ja siga a peu o amb els seus vehicles. Blaya explica que “a banda, deixen una molt mala imatge per al nostre poble. A banda d’això, venim observant que molts camins rurals se troben en molt mal estat d’asfaltat, plens de sots i foradades que generen molt de perill”.

Per últim, el regidor socialista demana a l’alcaldessa Ballester i el seu equip de govern que “abandonen la política de les fotos i que se posen a treballar pels interessos de les veïnes i veïns. Proposem que facen un informe recent sobre l’estat dels camins, tant dels asfaltats com els de terra i elabore un informe sobre la invasió de vegetació als camins del poble. A més, exigim que s’atenga a les peticions de la ciutadania per a solucionar els problemes de les persones que utilitzen estes vies, que se consigne una partida pressupostària per a solucionar este deteriorament en les vies rurals, siguen del tipus que siguen, i que se pose una data límit per a tindre finalitzades estes obres”.

 


 

Asensio Blaya denuncia el abandono de los caminos rurales de Onda y la dejadez del equipo de gobierno del PP

El concejal socialista critica el mal estado de la práctica totalidad de los caminos rurales “más en esta época del año en el que están muy transitados”

El concejal del Grupo Municipal Socialista del Ayuntamiento de Onda, Asensio Blaya, ha criticado el abandono de los caminos rurales de la localidad y la dejadez del equipo de gobierno del Partido Popular y la alcaldesa Carmina Ballester. Blaya indica que “estas vías tienen que estar cuidadas durante todo el año, pero más si cabe en estos meses de verano en los que son muy transitadas, puesto que muchas vecinas y vecinos se desplazan a sus ‘casetas’ para pasar el verano”.

El Grupo Municipal Socialista ha recogido una gran cantidad de quejas de la ciudadanía, puesto que las basuras ocupan buena parte del camino y esto resulta muy molesto y peligroso para la gente que transita por estos viales ya sea a pie o con sus vehículos. Blaya explica que “por otra parte, dejan una muy mala imagen para nuestro pueblo. Además de esto, venimos observando que muchos caminos rurales se encuentran en muy mal estado de asfaltado, llenos de baches y socavones que generan mucho de peligro”.

Por último, el regidor socialista pide a la alcaldesa Ballester y su equipo de gobierno que “abandonen la política de las fotos y que se pongan a trabajar por los intereses de las vecinas y vecinos. Proponemos que hagan un informe reciente sobre el estado de los caminos, tanto de los asfaltados como los de tierra y elabore un informe sobre la invasión de vegetación a los caminos del pueblo. Además, exigimos que se atienda a las peticiones de la ciudadanía para solucionar los problemas de las personas que utilicen estas vías, que se consigne una partida presupuestaria para solucionar este deterioro en las vías rurales, sean del tipo que sean, y que se ponga una fecha tope para tener finalizadas estas obras”.

 



Otras Noticias

PONÈCIA MARC 40 CONGRÉS FEDERAL. 15/09/21

El PSPV-PSOE de la província de Castelló proposa 25 esmenes sobre economia i ocupació per a incloure en la ponència marc del 40 Congrés Federal

Entre les aportacions destaca tindre en compte les dificultats del sector tauleller per a canviar la dependència de fonts energètiques no renovables.

FACTURA ELÈCTRICA. 14/09/21

Renau (PSPV-PSOE) afirma que amb el Fons Nacional per a la Sostenibilitat del Sistema Elèctric es rebaixarà la factura de tots els consumidors

El vicesecretari del PSPV-PSOE de la província de Castelló i portaveu d'Energia en el Congrés recorda que el govern ja ha rebaixat l'IVA i ha suspés l'impost a la producció elèctrica.

Ernest Blanch: “El Fondo de Cooperación es una historia de éxito frente al modelo del PP de clientelismo y arbitrariedad”

· El portavoz socialista de Gobernación y Administración Local en Les Corts Valencianes, Ernest Blanch, se pregunta “si la apuesta del PP de Alicante por el plan ‘Más Cerca’ quiere decir que están ‘Má...

barrafooter

w3cPSOE - CEF © Ferraz, 70. Madrid. Tel. 91 582 04 44 infopsoe@psoe.es
AVISO LEGAL Optimizado a 1024 x 800 píxeles | Mapa Web | Contacto
POLITICA DE PRIVACIDAD

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Youtube
  • Flickr
  • SoundCloud