Logo con las siglas del Partido Socialista Obrero Español.
Cuadrado rojo con letras PSOE en blanco. Símbolo del partido. Cuadrado rojo con un puño y una rosa en blanco.

Secciones
Servicios

Agenda para una recuperación justa

Empleo con derechos

Compromiso con la ciencia

Nuestra propuesta de reforma constitucional

inscribete para votar

ORPESA

El PSPV-PSOE de la província de Castelló felicita María Jiménez per la gran feina realitzada durant els dos anys com a alcaldessa d’Orpesa

Una representació del partit encapçalada pel secretari provincial Ernest Blanch assistiran demà al plenari en què es farà efectiu l’acord de govern amb Ciutadans.
20/06/21
  • Del·licious
  • Meneame
  • Facebook
  • Twitter
  • GoogleBookMarks
  • Imprime
  • Comparte
Votar:

Votar:

El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i diputat autonòmic, Ernest Blanch, en el seu nom i el nom de l’executiva provincial, ha traslladat la seua felicitació a la socialista María Jiménez per la gran feina realitzada durant els dos anys com a alcaldessa d’Orpesa demostrant que “és possible fer una política de manera més propera, eficaç i al costat dels veïns i veïnes”.

A més a més, Blanch ha destacat el fet que el partit socialista, en la figura de Jiménez i el seu equip, foren, per primera vegada, la força més votada en les passades eleccions municipals i ha apuntat que “este treball no acaba ací sinó que tot l’equip de Maria seguirà treballant la resta de legislatura pensant sempre en el benestar dels orpesins i orpesines i en millorar la seua qualitat de vida”. Cal assenyalar que demà a les 13:00 hores tindrà lloc el plenari en el qual es farà efectiu l’acord de govern amb Ciutadans al que assistirà una àmplia representació del partit socialista encapçalada pel secretari provincial.

Blanch ha valorat el fet que Jiménez i tot el seu equip hagen posat en marxa projectes tan importants com la residència, que serà una realitat i millorarà la qualitat de vida de la gent, els serveis municipals i la generarà de llocs de treball, la urbanització del polígon La Catalaneta per atraure empreses i crear llocs de treball, l'habilitació d’un parc, un espai caní i un aparcament, la potenciació com a destí turístic i l’impuls a nous festivals culturals com A Ras i el Mico.

“I tot, al mateix temps que es gestionava una pandèmia mundial en la qual el partit socialista d’Orpesa, des del minut zero, ha atés les necessitats dels seus veïns i veïnes amb el repartiment de menjar, medicaments i tasques de desinfecció, així com les ajudes a famílies, autònoms, autònomes i empreses del municipi”, ha afegit.

“Davant esta exemplaritat de bon govern no cap sinó fer el merescut reconeixement i manifestar la nostra confiança en un equip que seguirà gestionant per i per als orpesins i orpesines”, conclou Blanch.

 


 

El PSPV-PSOE de la provincia de Castelló felicita a María Jiménez por el gran trabajo realizado durante los dos años como alcaldesa de Oropesa del Mar.

Una representación del partido encabezada por el secretario provincial Ernest Blanch asistirán mañana al pleno en que se hará efectivo el acuerdo de gobierno con Ciudadanos.

El secretario general del PSPV-PSOE de la provincia de Castelló y diputado autonómico, Ernest Blanch, en su nombre y el nombre de la ejecutiva provincial, ha trasladado su felicitación a la socialista María Jiménez por el gran trabajo realizado durante los dos años como alcaldesa de Oropesa del Mar demostrando que “es posible hacer una política de manera más próxima, eficaz y junto a los vecinos y vecinas”.

Además, Blanch ha destacado el hecho que el partido socialista, en la figura de Jiménez y su equipo, fueran, por primera vez, la fuerza más votada en las pasadas elecciones municipales y ha apuntado que “este trabajo no acaba aquí sino que todo el equipo de Maria seguirá trabajando el resto de legislatura pensando siempre en el bienestar de los oropesinos y oropesinas y en mejorar su calidad de vida”. Cabe señalar que mañana a las 13:00 horas tendrá lugar el pleno en el que se hará efectivo el acuerdo de gobierno con Ciudadanos al que asistirá una amplia representación del partido socialista encabezada por el secretario provincial.

Blanch ha valorado el hecho que Jiménez y todo su equipo hayan puesto en marcha proyectos tan importantes como la residencia, que será una realidad y mejorará la calidad de vida de la gente, los servicios municipales y la generará puestos de trabajo, la urbanización del polígono La Catalaneta para atraer empresas y crear puestos de trabajo, la habilitación de un parque, un espacio canino y un aparcamiento, la potenciación como destino turístico y el impulso a nuevos festivales culturales como Raso y el Mono.

“Y todo, al mismo tiempo que se gestionaba una pandemia mundial en la que el partido socialista de Oropesa del Mar, desde el minuto cero, ha atendido las necesidades de sus vecinos y vecinas con el reparto de comida, medicamentos y tareas de desinfección, así como las ayudas a familias, autónomos, autónomas y empresas del municipio”, ha añadido.

“Ante esta ejemplaridad de buen gobierno no cabe sino hacer el merecido reconocimiento y manifestar nuestra confianza en un equipo que seguirá gestionando por y para los orpesinos y orpesinas”, concluye Blanch.


Otras Noticias

PONÈCIA MARC 40 CONGRÉS FEDERAL. 15/09/21

El PSPV-PSOE de la província de Castelló proposa 25 esmenes sobre economia i ocupació per a incloure en la ponència marc del 40 Congrés Federal

Entre les aportacions destaca tindre en compte les dificultats del sector tauleller per a canviar la dependència de fonts energètiques no renovables.

FACTURA ELÈCTRICA. 14/09/21

Renau (PSPV-PSOE) afirma que amb el Fons Nacional per a la Sostenibilitat del Sistema Elèctric es rebaixarà la factura de tots els consumidors

El vicesecretari del PSPV-PSOE de la província de Castelló i portaveu d'Energia en el Congrés recorda que el govern ja ha rebaixat l'IVA i ha suspés l'impost a la producció elèctrica.

Ernest Blanch: “El Fondo de Cooperación es una historia de éxito frente al modelo del PP de clientelismo y arbitrariedad”

· El portavoz socialista de Gobernación y Administración Local en Les Corts Valencianes, Ernest Blanch, se pregunta “si la apuesta del PP de Alicante por el plan ‘Más Cerca’ quiere decir que están ‘Má...

barrafooter

w3cPSOE - CEF © Ferraz, 70. Madrid. Tel. 91 582 04 44 infopsoe@psoe.es
AVISO LEGAL Optimizado a 1024 x 800 píxeles | Mapa Web | Contacto
POLITICA DE PRIVACIDAD

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Youtube
  • Flickr
  • SoundCloud