Logo con las siglas del Partido Socialista Obrero Español.
Cuadrado rojo con letras PSOE en blanco. Símbolo del partido. Cuadrado rojo con un puño y una rosa en blanco.

Secciones
Servicios

Conferencia Política - Propuestas para el Cambio

Sincroniza tu Agenda con la del PSOE

Ir a Tu Tienda PSOE

Rafa Simó. Regidor d'Ordenació del Territori en l'Ajuntament de Castelló
Rafa Simó. Regidor d'Ordenació del Territori en l'Ajuntament de Castelló
Grup Municipal Socialista

Una mobilitat més sostenible

Una de les característiques que més influeix en el tipus de ciutat és la seua mobilitat. A CASTELLÓ SABEM on volem arribar. Sabem que volem una ciutat amb una mobilitat el més sostenible possible pels beneficis de salut i econòmics que això comporta.
24/07/18 - Mediterráneo
  • Del·licious
  • Meneame
  • Facebook
  • Twitter
  • GoogleBookMarks
  • Imprime
  • Comparte
Votar:

Votar:

Una de les característiques que més influeix en el tipus de ciutat és la seua mobilitat. És fàcil pensar amb el tipus de mobilitat que caracteritza les ciutats americanes tradicionals amb una necessitat peremptòria d’ús del cotxe o, per altra banda, en ciutats del nord d’Europa, com Amsterdam o Copenhagen, on la bicicleta és la protagonista.

A CASTELLÓ SABEM on volem arribar. Sabem que volem una ciutat amb una mobilitat el més sostenible possible pels beneficis de salut i econòmics que això comporta. Eixe objectiu de transformar Castelló en una ciutat més amable, plasmat en el Pla General, passa irremeiablement per una ciutat amb prioritat per a vianants, ciclistes i transport públic.

A la regidoria de Mobilitat se’ns ha criticat que no hem sigut contundents en aquesta transició cap a una mobilitat sostenible. Crítiques respectables però que crec que cauen pel seu propi pes quan veiem les dades objectives. Si comparem el transport públic del primer semestre de 2018 amb el primer semestre de 2015 (últim semestre de governança del PP), veiem un 34,5% més d’usos al terme de Castelló. En el cas del Bicicas, trobem un 84,2% més de préstecs. Aquests augments mai abans s’havien produït a Castelló i costa trobar dades similars, en tan sols tres anys, en altres capitals.

Aquestes dades són fruit del treball del personal de Mobilitat. Una tasca que no únicament se centra en actuacions per afavorir el transport públic i l’ús de la bicicleta, sinó que calma el trànsit per millorar la qualitat de vida dels residents o crea pàrquings dissuasius per evitar el trànsit d’agitació, entre altres. Totes les actuacions amb un objectiu comú: fer de Castelló una ciutat millor. Queda molta feina per fer perquè volem que eixos 34% i 84% no siguen res al costat del creixement que està per vindre. Seguim.

 


Otras Noticias

Ejecutiva Municipal. - Levante. 04/08/18

Transformación frente a la destrucción

Han pasado casi dos meses desde que Pedro Sánchez se proclamase Presidente del Gobierno. Dos meses en los que la derecha -la vieja y la nueva- no ha realizado ni un atisbo de autocrítica y que, lejos ...

Grupo Municipal Socialista. - Mediterráneo. 04/08/18

Percepción y realidad

La percepción es la capacidad que tenemos las personas de recibir a través de los sentidos las imágenes, impresiones y sensaciones que nos ayudan a conocer y comprender las cosas que suceden a nuestro...

Grupo Municipal Socialista. - Mediterráneo. 02/08/18

Bajo tierra

Durante el pleno municipal de Castelló celebrado hace unos días la derecha acusó al gobierno local de ocuparse de lo que hay «bajo la superficie» de la ciudad y no atender las obras que necesita la ci...

  • jpg
  • jpg
  • jpg
barrafooter

w3cPSOE - CEF © Ferraz, 70. Madrid. Tel. 91 582 04 44 infopsoe@psoe.es
AVISO LEGAL Optimizado a 1024 x 800 píxeles | Mapa Web | Contacto

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • Youtube
  • Flickr
  • RedBlog
  • VoluntariosRed
  • RSS
  • SoundCloud